OTÁZKY K OBJEDNÁVKE

  1. Ak výrobok nie je skladom, ako zistím, kedy bude opäť dostupný?
    Registrovaní zákazníci majú možnosť "sledovať dostupnosť" u požadovaného produktu. Akonáhle bude výrobok opäť skladom, bude im zaslaný e-mail.
  2. Nemôžem v obchode nájsť požadovaný výrobok. Môžete mi tento výrobok objednať?
    Pokiaľ požadovaný výrobok nie je skladom, môžete sa naň opýtať e-mailom alebo telefonicky. Prípadne môžete "sledovať dostupnosť výrobku" (ak ste registrovaným zákazníkom).
  3. Potrebujem individuálnu ponuku pre školu, klub alebo organizáciu. Čo musím urobiť?
    V tomto prípade nás prosím kontaktujte e-mailom. Vytvoríme vám individuálnu ponuku so zľavou.
  4. Dostal/a som tovar, ktorý sa líši od objednávky. Čo mám robiť teraz?
    V tomto prípade MY ponesieme náklady na vrátenie alebo výmenu výrobku. Budeme sa snažiť vykonať nápravu čo najskôr.
  5. Mám problém s odoslaním svojej objednávky. Kde môžem nájsť pomoc?
    Neváhajte nás kontaktovať e-mailom alebo telefonicky. Pokúsime sa s vami objednávku dokončiť.
  6. Môžem svoju objednávku zmeniť alebo zrušiť?
    Svoju objednávku môžete samozrejme zrušiť. Len vás žiadame, aby ste nám dali vedieť čo najskôr, aby sme mohli objednávku zrušiť/zmeniť ešte pred jej odoslaním.
  7. Ako zistím, či je výrobok na sklade?
    Výrobky označené ako "skladom" alebo "na sklade" sú na 99 % skladom. Pokiaľ náhodou zistíme, že takýto výrobok nie je skladom, dáme vám to okamžite vedieť a ako satisfakciu vám poskytneme zľavu.
  8. Aká je dodacia lehota, pokiaľ je výrobok skladom?
    Štandardná dodacia lehota na Slovensku je 1-2 pracovné dni. Pokiaľ objednáte napr. v pondelok do 15:30, mali by ste mať balík doma v utorok.

OTÁZKY K PLATBE

  1. Rád by som zaplatil online, ale mám obavy, že prídem o peniaze. Ako mám postupovať?
    Bezpečný spôsob platby je prostredníctvom služby PayPal - pokiaľ tovar nedostanete, môžete požiadať o pomoc priamo službu PayPal. Rovnako bezpečná pri online platbách je aj platobná brána STRIPE, ktorá chráni Vaše údaje.
  2. Ako môžem zaplatiť?
    Môžete platiť online kartou prostredníctvom služby STRIPE alebo PAYPAL. Môžete tiež zaplatiť bankovým prevodom. Údaje pre platbu bankovým prevodom sú zaslané s potvrdením objednávky (automaticky). Na Slovensku je tiež možnosť zaplatiť za tovar pri preberaní zásielky od kuriéra (na dobierku)
  3. Kde nájdem faktúru za tovar?
    Faktúru nájdete v balíku. Pokiaľ ju stratíte, môžete nás e-mailom požiadať o kópiu faktúry.
  4. Ako môžem svoju objednávku obdržať čo najrýchlejšie?
    Tovar odosielame až po zaplatení objednávky. V prípade platby cez STRIPE alebo PAYPAL obdržíme oznámenie o zaplatení takmer okamžite a tovar je pripravený na expedíciu. Objednávky "na dobierku" odosielame okamžite (platíte priamo kuriérovi pri prevzatí).
  5. Ako funguje platba bankovým prevodom?
    V prípade bankového prevodu odosielame tovar až po pripísaní platby na náš účet. Niekedy to môže trvať 1-2 dni.
  6. Aké je overovacie číslo karty pri platbe kreditnou/debetnou kartou?
    Overovacie číslo je uvedené na zadnej strane karty. Ide o trojmiestne číslo (CVV).

OTÁZKY TÝKAJÚCE SA DORUČENIA

  1. Kde sa nachádza moja objednávka?
    Akonáhle bude vaša objednávka odoslaná, zašleme vám "sledovacie číslo" vašej zásielky. Týmto spôsobom si môžete skontrolovať, kde sa váš balíček nachádza.
  2. Moje sledovacie číslo je nefunkčné...
    Niekedy sa môže stať, že "sledovacie číslo" balíka je aktívne iba večer. Pokiaľ "sledovacie číslo" balíka nefunguje ani nasledujúci deň, kontaktujte nás a my sa pokúsime problém vyriešiť.
  3. Bol mi doručený poškodený tovar, čo mám teraz robiť?
    Pokiaľ vám kuriér odovzdá výrazne poškodený balíček, požiadame vás o fotodokumentáciu a prípadne môžete kuriéra požiadať o spísanie reklamácie. Ak je obsah balíka poškodený, bezodkladne nás kontaktujte e-mailom alebo telefonicky. Reklamáciu takto poškodeného tovaru budeme riešiť s doručovacou službou (GLS , DPD, UPS alebo Packeta).
  4. Tovar mi nevyhovuje a chcem ho vrátiť. Ako mám postupovať?
    Najprv vás požiadame o informácie e-mailom a pokúsime sa nájsť najideálnejšiu možnosť vrátenia tovaru. Tovar môžete samozrejme vrátiť do 30 dní bez udania dôvodu. V takom prípade nám ho môžete zaslať na adresu prevádzky (je uvedená na faktúre).
  5. Kedy bude moja objednávka odoslaná?
    Všetky zaplatené objednávky, ktoré sú prijaté do 15:30 v pracovné dni, sú odoslané ešte v ten istý deň. Pokiaľ to nie je možné, budeme vás informovať e-mailom.
  6. Do ktorých krajín doručujete?
    Prostredníctvom xtremgear.sk je možné doručiť tovar iba na Slovensko a do Českej republiky. Pre ostatné krajiny prosím využite naše ďalšie online platformy, napr. www.xtremgear.com
  7. Aké sú náklady na dopravu?
    Pri objednávkach v celkovej hodnote do 80 Eur účtujeme poplatok za doručenie vo výške 4 Eurá. Všetky objednávky nad 80 Eur majú doručenie ZADARMO.
  8. Zadal som niekoľko objednávok. Je možné tieto objednávky zlúčiť?
    Pokiaľ sme tovar ešte neodoslali, môžeme vaše objednávky zlúčiť do jednej. Ak je celková čiastka vašej objednávky vyššia ako 80 Eur, máte zároveň nárok na doručenie zadarmo. Ak ste zaplatili náklady na dopravu, budú vám vrátené.